برای معرفی تاریخ بندر

 سلام خدمت تمامی عزیزان  چند روز پیش به وبلاگ  http://suru.blogsky.com/ سر زده بودم  و در اونجا در مورد تاریخ بندر  چیزای زیادی دیدم  ولی جای این عکس رو اونجا خالی دیدم به دوست عزیز چوک سورو  گفته بودم که به مکان این عکس هم سر بزنه و او هم از من خواسته بود که  اگه میتونم از اون عکس بگیرم و در وبلاگم بذارم.  خوب  من هم خوشبختانه همچین عکسی داشتم و برای شما عزیزان گذاشتم  امیدوارم چوک( پسر ) سورو http://suru.blogsky.com  از این عکس خوشش بیاد و در مورد این عکس اطلاعات مفیدی بهممون بده .

 

چوک عزیز میبخشید این عکس بهتر از این نمیتونست بشه اگه بدونی از چه نگاتیوی به اینجا رسیده

در هر صورت:              (برگ سبزی است تحفه درویش              چه کند؟  بینوا    ندارد    بیش)

                                                                                                                               (حافظ)   

نظرات 1 + ارسال نظر
چوک سورو یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ http://suru.blogsky.com

سلام شهرام عزیز تشکر فراوان از شما . عکسهای تاریخی منطقه بندر عباس که من در بلاگ سورو از انها استفاده می کنم بیشتر از ارشیو کمپانی هند شرقی ، هلند می باشد که بعضی بصورت کتاب منتشر شده وبعضی از سایت اینرنتی این شرکت می گیرم . جون هلندیها به هنر نقاشی خیلی اهمیت می دادند همراه با کشتیهای تجاری خود همیشه یک نقاش داشتند که از مناطق جدید طرحی تهیه و ثبت کند . به احتمال زیاد طرحی که در بالا شما گذاشته اید یکی از همین ها باشد . چون تاریخی که نقاشی کشیده شده مشخص نیست نمی توانم توضیح بیشتری بدهم ، چون تعداد خانه های زیادی در عکس دیده میشود ، می توان گفت چندین سال بعد از امدن هلندیها و انگلیسیها به گامرون ( بندر عباس ) می باشد ، چون شهر کمی گسترش پیدا کرده است .

شهرام گرامی موفق باشی همشهری عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد